GarantiBBVA CepPOS Başvuru Formu

Garanti BBVA CepPOS ile cep telefonundan hızlı ve güvenli bir şekilde mobil ödeme alabilen KOBİ ve mikro ölçekteki iş yerleri arasında siz de yerinizi alın.

Captcha

Garanti BBVA CepPOS Avantajları / Neden Garanti BBVA CepPOS?

Garanti BBVA CepPOS üye iş yeri olun, size özel birçok ayrıcalıktan faydalanın.

  1. Satışlarınızı anlık olarak takip edin, hesaba geçen tutarı görüntüleyin.
  2. 444 0 339 POS Destek Hattımızdan 7 gün 24 saat destek alın.
  3. Türkiye'nin ve dünyanın her yerinden gelen American Express, MasterCard, Visa, Diners Club, CUP ve JCB logolu tüm kartlara satış yapın
CepPos

CepPOS BaşvurusuSıkça Sorulan Sorular

CepPOS nedir?

Garanti BBVA CepPOS, KOBİ ve mikro ölçekteki iş yerlerinin cep telefonlarından hızlı ve güvenli bir şekilde ödeme almalarına olanak sağlayan bir akıllı telefon uygulamasıdır.

Android cep telefonlarınızı NFC (temassız mobil ödeme) özelliği ile temassız POS cihazına dönüştüren bu uygulamayla, temassız işlem limiti dahilinde, kredi kartı/banka kartından veya mobil ödeme özellikli Android cep telefonlarından, uygulamaya sahip iş yerlerinde kolayca ödeme yapılabilmektedir.

Garanti BBVA CepPOS ile satışlar anlık olarak takip edilmekte olup, hesaba geçen tutar görüntülenebilmektedir.

Kimler CepPOS başvurusunda bulunabilir?

Garanti BBVA bünyesinde açık farklı bir fiziksel POS cihazı sahibi olmayan, ticari faaliyeti olan (vergi levhasına sahip) KOBİ ve mikro ölçekteki üye iş yerleri Garanti BBVA CepPOS kullanabilmektedir. Ancak, üye iş yerlerinin CepPOS’u kullanabilmeleri için NFC (temassız mobil ödeme) özellikli Android cep telefonuna sahip olmaları gerekmektedir.

CepPOS başvuru talebini nasıl yapabilirim?

Garanti BBVA CepPOS kullanımı için ön başvuru uygulama içerisinden veya www.garantibbvapos.com.tr içinde yer alan “CepPOS Başvuru” adımından gerçekleştirilebilmektedir.

www.garantibbvapos.com.tr web sitemizden hem Garanti BBVA müşterileri hem de henüz müşterimiz olmayan iş yerlerimiz CepPOS başvurusunda bulunabilmektedir.

Garanti BBVA CepPOS uygulaması üzerinden başvuru yapmak için Google Play Store’dan CepPOS uygulamasının, NFC (temassız mobil ödeme) özelliğine sahip Android cep telefonuna indirilmesi gerekmektedir. Uygulamayı indirdikten hemen sonra ilk ekranda kendilerine çıkan ‘Mobil Başvuru Yap’ ekranından CepPOS başvurusunda bulunabilmektedir.

Ön başvuru sonrası Banka tarafından ilgili başvuru kapsamında arama yapılarak başvuru bilgileri tamamlanmaktadır. Gerçekleştirilen değerlendirme sürecinden sonra iş yerleri Garanti BBVA CepPOS’u kullanmaya başlayabilmektedir.

Başvuru sonrası sözleşmeler nasıl tamamlanır?

Başvuru girişi tamamlanıp başvurunuz onaylandıktan sonra anlaşmalı firma tarafından aranarak üye iş yerinizde ziyaret edilmek üzere randevu alınmaktadır. Randevu gününde firma işyerinizi ziyaret ederek üye işyeri sözleşmesini imzalatır, varsa gerekli diğer belgeleri de aldıktan sonra başvuru işlem süreçleriniz tamamlanmış olmaktadır. Sözleşme imzalama ve eksik belge tamamlama işlemlerinizi dilerseniz size en yakın Garanti BBVA şubesine uğrayarak da gerçekleştirebilirsiniz.

Başvuru sonrası CepPOS ürünüm aktifleşti, nasıl kullanırım?

Başvurunuz sonuçlanıp ürününüz aktifleştikten sonra Garanti BBVA Internet şifrenizle giriş yaparak CepPOS'la ödeme almaya başlayabilirsiniz.