Düzenli ve toplu tahsilatlarınızı Garanti Tahsilat Sistemi ile tek tıkla gerçekleştirebilirsiniz!

Tahsilat Sistemi Nedir

Garanti Tahsilat Sistemi (GTS)

Düzenli ve toplu tahsilatlarınızı GTS ile tek tıkla gerçekleştirebilirsiniz!

Garanti Tahsilat Sistemi (GTS); müşterilerinden kredi kartı ile aylık olarak düzenli ödeme alan veya yüksek hacimlerde mail order işlem yapan üye iş yerlerimiz için önerdiğimiz tahsilat çözümümüzdür.

 
Garanti Tahsilat Sistemi
Kimler Kullanır?

Garanti Tahsilat Sistemini Kimler Kullanabilir?

3D Secure kullanmaksızın düzenli ödeme almak isteyen ve/veya yüksek adetlerde mail order işlemi yapan iş yerlerimiz GTS kullanabilir. GTS web sitesine gerek olmadan uzaktan tahsilat yapmayı kolaylaştırır.

Siteler, dernekler, sigorta acentaları, özel okullar, dershaneler, gazete, dergi vs. aboneliği sunan şirketler, katalog, broşür vb. dağıtım kanallarıyla satış yapan iş yerleri, internetten düzenli ödeme alan İnternet Servis Sağlayıcıları gibi şirketler GTS kullanabilirler.

Neden Garanti Tahsilat Sistemi?

  • Detaylı raporlama imkanı
  • Ek yazılım ya da kurulum olmadan kullanabilme 
  • Firma tahsilat sistemlerine entegre edebilme
  • Tahsilat yapılacak kart bilgileri sisteme tek seferde toplu yükleme imkanı sunar
Garanti Tahsilat Sistemi
Başvuru
Başvuru

POS Başvurunuzu Şubeye Gelmenize Gerek Olmadan Hemen Şimdi Gerçekleştirebilirsiniz

Garanti BBVA uzmanlığı ve ayrıcalığı ile üye iş yerimiz olmak, Bonus, Miles&Smiles ve Shop&Fly kart sahiplerimize ödül kazandırmak ve taksit yapmak, bu sayede cironuzu artırmak için hemen başvurun, sizi arayalım!

Hemen Başvur
Destek

Lütfen aramak istediğiniz kelimeyi
arama butonuna basarak söyleyiniz.

Bunu mu demek istediniz?

Yeniden Konuş