Cevap

Nasıl Yardımcı Olabiliriz?

Sıkça Sorulan Sorular

İşyeri Bİlgileri

Ekstra Görüntüleme

Üye İşyeri Başvurusu

Üye İşyeri Destek

Ücret ve Komisyonlar

POS Kullanımı

İşyeri Bİlgileri

İletişim bilgilerimi nasıl güncellerim?

Telefon ve adres bilgisini bağlı bulunduğunuz Garanti BBVA şubesinden güncelleyebilirsiniz. Ayrıca adres bilginizi Garanti BBVA Internet/Mobil kanallarımızdan değiştirebilirsiniz.

İşyeri adres bilgisinin güncel olması neden önemlidir?

POS sliplerinde güncel adres / telefon bilginizin görünebilmesi ve açılan arıza kayıtlarında teknik servisin müdahale edebilmesi için güncel olmalıdır.

Ekstra Görüntüleme

Üye işyeri ekstrelerim düzenli gelmiyor ne yapmalıyım?

Adres bilgilerinizin hatalı veya eksik olması ekstrenizin düzenli olarak ulaşmasını engelleyecektir. Adres bilgisini bağlı bulunduğunuz Garanti BBVA şubesinden güncelleyebilirsiniz. Ayrıca güncel ve geçmiş tüm ekstrelerinize Garanti BBVA Internet/Mobil kanallarından görüntüleyebilir, dijital ekstre ve E-ekstre talebinde bulunabilirsiniz.

Üye İşyeri Başvurusu

Kimler POS başvurusunda bulunabilir?

Ticari faaliyeti olan (vergi levhasına sahip) müşterilerimiz POS başvurusunda bulunabilir.

www.garantibbvapos.com.tr web sitemizden başvuruda bulunabilmek için öncelikle Garanti BBVA müşterisi olmanız gerekmektedir. Garanti BBVA müşterimiz iseniz TCKN ve diğer bilgileri girerek ön başvuru yaratabilirsiniz veya size en yakın şubemize giderek başvuruda bulunabilirsiniz.

POS başvuru talebini nasıl yapabilirim?

POS başvurularınızı www.garantibbvapos.com.tr web sitemizdeki "Üye işyeri Başvuru" sekmesinden, Garanti BBVA İnternet bankacılığı kanalından veya bağlı bulunduğunuz Garanti BBVA şubesinden yapabilirsiniz.

Başvuru süreci nasıl devam edecektir?

www.garantibbvapos.com.tr üzerinden kısa başvuru yaptığınızda, ilgili birimden başvurunuzu devam ettirmek üzere çağrı merkezimiz tarafından aranırsınız. Başvuru bilgileriniz tamamlandıktan sonra başvuru statünüze dair SMS ile tarafınıza bilgi verilecek ve POS kurulumu için teknik servis tarafından randevunuz oluşturulacaktır.

POS başvurumu nasıl takip edebilirim?

Garanti BBVA İnternet bankacılığı kanalından yapılan başvuruların takibi aynı “Başvuru takip” adımından yapılabilmektedir.

www.garantibbvapos.com.tr adresindeki başvuru formu doldurduğunuzda veya şubemizden başvuruda bulunduğunuzda başvuru durumunuzla ilgili bilgilendirme SMS’leri tarafınıza gönderilecektir.

Hangi fiziki POS cihazı bana uygun?

Eğer POS cihazınızı kasada sabit olarak kullanacaksanız masaüstü POS çözümlerinden, evlere servis/masada ödeme gibi mobil kullanım için ise Mobil POS çözümlerinden seçim yapabilirsiniz.

Detaylı bilgi için fiziki POS çözümleri sayfasını ziyaret edebilir ya da karar ağacından size uygun POS çözümünü belirleyebilirsiniz.

Yazarkasa POS(ÖKC) için nasıl başvuru yapabilirim?

Mevcut Yazarkasa POSunuza Garanti BBVA POS uygulaması yükleme işlemini www.garantibbvapos.com.tr web sitemizdeki Üye işyeri Başvuru" sekmesinden, Garanti BBVA İnternet bankacılığından veya çalıştığınız şubeden yapabilirsiniz.

Yazarkasa POS satın alma konusunda bilgi almak için Garanti BBVA İnternet bankacılığından veya çalıştığınız şubeden destek alabilirsiniz.

Ortak POS başvurusunu nasıl yapabilirim?

Tüm başvuru kanallarımızdan ortak POS talebinde bulunabilirsiniz. POS başvurusu esnasında ortaklık bilgisini iletmeniz yeterlidir.

Üye İşyeri Destek

POS arızasını nereye bildirebilirim?

Masaüstü POS kullanıyorsanız POS'unuzun bağlantı tipine göre telefon veya ADSL hattının POS'a takılı olduğunu ve hatta sorun olup olmadığını kontrol ediniz. Bu kontroller sonucunda arıza giderilemediyse 444 0 339 numaralı POS Destek hattımızı arayabilirsiniz. Yazarkasa POS'lar ile ilgili finansal sorunlarınızda 444 0 339 numaralı POS Destek hattından, teknik sorunlarınız için ise Yazarkasa POS firmanız ile iletişime geçebilirsiniz.

POS rulo talebimi nereden yapabilirim?

Garanti BBVA mülkiyetli POS cihazları için Garantili İşler platformuna üye girişi yaparak veya 444 0 339 nolu POS Destek hattımızı telefonla arayarak rulo talebinizi yapabilirsiniz.

Normal POS rulosu yazarkasa POS cihazlarında (ÖKC) kullanılabilir mi?

Yazarkasa POS rulolarının teknik özellikleri Maliye Bakanlığı’nın önerdiği farklı şartlara tabi olup, POS rulolarının bu cihazlarda kullanımı uygun değildir.

Yazarkasa POS rulosunu nereden temin edebilirim?

Mevzuata uygun Yeni Nesil yazarkasa cihazlar için rulo taleplerinizi kullandığınız yazarkasa POS cihazın destek hattından iletebilirsiniz. Ayrıca ofis malzemeleri satan yerlerden de temin edebilirsiniz.

Üye işyeri ürünümü kapatmak için nereye başvurmalıyım?

POS kapama talebinizi bağlı bulunduğunuz Garanti BBVA şubesinden yapabilirsiniz.

Garanti BBVA İnternet ve Mobil bankacılığından yapılan bloke çözüm işleminin limiti nedir?

Dijital kanallarımızdan yapabileceğiniz bloke çözüm işleminin aylık limiti 50.000 TL dir. İlgili işlemi bir ay içerisinde en fazla 20 defa yapabilirsiniz. 50.000 TL üzerindeki bloke çözüm talepleriniz için bağlı bulunduğunuz Garanti BBVA şubesinden hizmet alabilirsiniz.

Firmama reklam malzemesi / sticker talep ediyorum.

Bonus reklam malzemeleri için çalıştığınız Garanti BBVA şubesinden ya da Garantili İşler web platformundan üye girişi yaparak talepte bulunabilirsiniz. Görsel içerikler Bonus işyerleri için geçerlidir.

Ücret ve Komisyonlar

Çalışma koşullarımı nasıl değiştirebilirim?

Çalışma şartlarınızdaki değişiklik taleplerinizi bağlı bulunduğunuz Garanti BBVA şubesinden yapabilirsiniz.

Çalışma koşullarımı nasıl görüntüleyebilirim?

Garantili İşler’e üye girişi yaparak çalışma koşullarınızı görüntüleyebilirsiniz.

Aynı zamanda çalıştığınız şubenizden çalışma koşullarınız hakkında bilgi alabilirsiniz.

Blokeli (valörlü) çalışma şekli nedir?

Blokeli çalışma şeklini seçtiğinizde, yaptığınız satışlardan kazandığınız POS alacaklarınız herhangi bir komisyon kesintisi yapılmadan belirli bir gün (valör) sonra hesabınıza yatırılır.

Komisyonlu (ertesi gün) çalışma şekli nedir?

Komisyonlu çalışma şeklini seçtiğinizde, yaptığınız satışlardan kazandığınız POS alacaklarınız belirli bir komisyon tutarı kesilerek ertesi gün hesabınıza yatırılır.

POS Kullanımı

POS arızasını nereye bildirebilirim?

Masaüstü POS kullanıyorsanız POS'unuzun bağlantı tipine göre telefon veya ADSL hattının POS'a takılı olduğunu ve hatta sorun olup olmadığını kontrol ediniz. Bu kontroller sonucunda arıza giderilemediyse 444 0 339 numaralı POS Destek hattımızı arayabilirsiniz. Yazarkasa POS'lar ile ilgili finansal sorunlarınızda 444 0 339 numaralı POS Destek hattından, teknik sorunlarınız için ise Yazarkasa POS firmanız ile iletişime geçebilirsiniz.

İptal ve İade nedir?

POS üzerinden gün sonu alınmadan önce yapılan geri alım işlemi İptal, gün sonu alındıktan sonra yapılan geri alımı işlemi ise iadedir.

İade işlemini POS üzerinden yapabilir miyim?

İade yetkisi olan işyerlerinde POS makinası menüsü üzerinde iade seçeneği mevcuttur. Menü üzerinde iade seçeneğini görebiliyorsanız bu işlemi gerçekleştirebilirsiniz. İade yetkisi alabilmek için çalıştığınız Garanti BBVA şubesine başvurabilirsiniz.

POS makinası menüsünde iade seçeneği görünmüyor. İşlem iadesi için nereye başvurabilirim?

POS makinası menüsünde iade seçeneği yok ise geçmiş tarihli işlem iadesi talebinizi bağlı bulunduğunuz Garanti BBVA şubesinden yapabilirsiniz.

İptal işlemini POS üzerinden yapabilir miyim?

POS üzerinden yapılan satışlarınızı aynı gün içinde günsonu almadan önce iptal şifresi girerek (1234) iptal edebilirsiniz

Ön provizyon nedir?

Ön provizyon, yeterli limit olup olmadığı ve güvenlik kontrolü gibi amaçlarla kartından ilgili tutarın bloke edilmesidir. Satışını yaptığınız ürün veya hizmetin özelliği gereği kesin satış tutarının işlem sonrası bir zamanda belirlenecek olması sebebi ile işlemin yaklaşık tutarı kadar kredi kartının limitinin belirli bir süre blokede tutulmasına imkan veren yetkidir. Sanal market, Turizm, Otel, rent a car sektöründe yer alan firmalar için kolaylık sağlar.

Ön provizyon yetkisi açtırmak için ne yapmalıyım?

Bağlı bulunduğunuz Garanti BBVA şubesinden talep yapabilirsiniz.

Ön provizyon süreleri ne kadardır?

Ön provizyon kapama Bankalararası Kart Merkezi (BKM) tarafında süresi 25 gündür ama bankaların kartlarını açık provizyonda bekletme süreleri risk algılarına göre farklı olabilir. Bankalarda bu süre 7 gün ile 25 gün arasında değişebilir.

Ön provizyon satışa nasıl çevrilir?

Belirlenen süre içinde (Ön provizyon süreleri) fiziki POS terminalinden ön provizyon kapama adımından provizyon işlemi satışa çevrilir. Sanal POS için de son işlem tutarı netleştikten sonra kesin satışa döndürme gerçekleşir.

Ön provizyon nasıl iptal edilir?

Ön provizyon iptal edilmesi için provizyon birimine işlem tarihi, tutar alınan provizyon numarası, kart no ve işyeri numaralarını yazıp provizyonun iptalini talep ettiklerine dair kaşeli imzalı evrağı 0212 630 18 01 e faks çekebilirsiniz ya da 444 03 39-1 arayarak yardım alabilirsiniz.

Online Mağaza

Kod İle Tahsilat (Link ile Ödeme)

Güvenlik Platformu (Atalente)

Kart Saklama

Online Mağaza

Online mağazamı nasıl açarım?

Mağazanızı online satışa taşımak ya da sadece internet üzerinden satış yapmak için en önemli ihtiyaç web siteniz için E-Ticaret altyapısıdır. Hazır E-Ticaret paketi sunan firmalardan bu hizmeti alabilirsiniz.

Online mağazamı açtım nasıl ödeme alırım?

Mağazanızı açıktan sonra ödeme alabilmek için uygun komisyon oranları ve 7/24 destek alabileceğiniz Sanal pos destek ekibimiz ile ödeme almaya hemen başlayabilirsiniz!

Garanti BBVA Sanal POS'a başvurmak için tıklayınız.

Online mağaza için komisyon oranları ve Sanal Pos ücreti ne kadardır?

Sanal pos ücretimiz yıllık 750 TL olarak belirlenmiştir. Online mağazanız için komisyon oranlarını ise size en yakın şubelerimizden öğrenebilir ve avantajlı fiyatlardan yararlanmak için başvuru sayfamızdan başvuru yapabilirsiniz.

Başvuru için gerekli evraklar nelerdir?

Sanal POS başvurusu yapmak için vergi mükellefi olmanız gerekmektedir.

Sanal POS başvurunuz için gerekli evraklar: Vergi Levhası, Faaliyet Belgesi, Üye İşyeri Sözleşmesi

Şahıs şirketleri şubeye gitmeden internet şubesi üzerinden evraklarını dijital imza ile onaylayıp başvurularını kolayca tamamlayabilirler.

Kod İle Tahsilat (Link ile Ödeme)

Sadece Garanti müşterilerinden mi tahsilat yapabiliriz?

Yurtiçi / Yurtdışı ayrımı olmaksınız tüm bankaların kartları (debit ve kredi kartı) ve ön ödemeli kartlar ile ödeme yapılabilmektedir. Ödeme yapacak müşterinizin Garanti müşterisi olma zorunluluğu bulunmamaktadır.

Tahsilat için herhangi bir bankanın sanal POS’unu kullanabilir miyiz?

Kod ile Tahsilat Garanti sanal POS üzerinde çalışmaktadır. Diğer bankaların kartları da Garanti sanal POS üzerinden geçmektedir.

3D’siz işlem yaptırabilir miyiz?

Sipariş kodu oluşturduğunuz sanal POS yönetim panelinden işlem bazında 3D’li veya 3D’siz olarak tahsilatlarınızı gerçekleştirebilirsiniz.

Taksitli işlem yaptırabilir miyiz?

Bonus kartlara sektörün izin verdiği taksit seçeneklerini uygulayabilirsiniz. Bonus üye bankaları haricindeki bankaların işlemleri tek çekim olarak gerçekleştirilir.

İşlem esnasında bonus puan kullandırabilir miyiz?

Sipariş kodu oluşturduğunuz sanal POS yönetim panelinden işlem bazında bonus kullanımına izin verebilirsiniz.

Yönetim panelinde alt kullanıcılar oluşturulabilir mi?

Yönetim panelinin kullanımı için alt kullanıcı oluşturabilir ve yetkilerini kısıtlayabilirsiniz.

Müşteriye gönderilen sipariş kodları ne kadar süreyle geçerlidir?

Güvenlik sebebiyle gönderilen sipariş kodu 24 saat geçerlidir, 24 saat içerisinde ödemenin tamamlanması gerekmektedir. 24 saat içerisinde tek bildirim yapılmaktadır, hatırlatma SMS’i gönderilmemektedir.

Güvenlik Platformu (Atalente)

Yurtiçi ve yurtdışı tüm kartlar için bu hizmet verilebiliyor mu?

Kart hamilinin dijital ayak izleri ve toplanan veriler skorlama için yeterli ise işleme özel bir risk skoru oluşmaktadır. Kart veya sanal POS bankası fark etmemektedir.

Hizmetten yararlanmak için sözleşme imzalayacak mıyım?

Garanti Güvenlik Platformu hizmet sözleşmemizin imzalanması gerekmektedir

Ücretlendirme nasıl yapılmaktadır? İşlem veya firma ölçeğine göre alternatif paketleriniz var mı?

İşlem başına ücretlendirme yapılmaktadır. İşlem hacimlerine göre değişen baremler olduğundan detaylı bilgi için satış ekiplerimizden destek alabilirsiniz.

Ek geliştirme gerekli mi, entegrasyon vakit alır mı?

Garanti Güvenlik Platformu’nu kullanabilmeniz için entegrasyon gerekmektedir. Teknik dokümanlarınız sayesinde kolay bir şekilde entegrasyonu tamamlayabilirsiniz. E-Ticaret Destek ekibimizden entegrasyon boyunca her türlü sorunuz ve ihtiyacınız için hızlı dönüş alırsınız.

Teknik destek alabilir miyiz?

7x24 hizmet veren destek ekibimize 444 0 339 / 7 üzerinden ulaşabilirsiniz.Ayrıca, teknik konularda E-Ticaret Destek ekibimize (ETicaretDestek@garantibbva.com.tr ) mail atabilirsiniz.

Güvenli olmayan bir işlemi ret etme veya kabul etme işyeri inisiyatifinde mi?

Garanti Güvenlik Platformu işlem risk skoru üreterek şüpheli işlemleri işyerlerinin bilgisine sunan bir hizmettir. Şüpheli işlem skoruna göre işlemlerin 3D akışına sokulması, işlemin durdurulması vb. aksiyonların tamamı firma inisiyatifindedir.

Firmamıza ait bilgiler 3. şahıslarla paylaşılır mı?

Güvenlik skorlaması için tarafınızca paylaşılan hiçbir bilgi farklı bir amaç için kullanılmamakta ve 3. şahıslarla paylaşılmamaktadır. Tüm bilgileri banka sunucularında güvenle saklanmaktadır.

Kart Saklama

Diğer banka kartlarını saklayabilir miyim?

Tüm bankaların kartlarını (yabancı kartlar dahil) saklayabilirsiniz.

Debit / Prepaid kart da saklanabilir mi?

Tüm banka kartları ve ön ödemeli kartı saklayabilirsiniz.

Ek geliştirme gerekli mi, entegrasyon vakit alır mı?

Kart saklama ve akıllı POS yönlendirme hizmetimiz için tek entegrasyon yeterlidir. Teknik dokümanlarınız sayesinde kolay bir şekilde entegrasyonu tamamlayabilirsiniz. Test için IP tanımlarınızın yapılması gerekmektedir. E-Ticaret Destek ekibimizden entegrasyon boyunca her türlü sorunuz ve ihtiyacınız için hızlı dönüş alırsınız.

Anlık çözüm ihtiyacımız olduğunda hemen cevap alabileceğimiz bir destek ekibi olacak mı?

7x24 hizmet veren destek ekibimize 444 0 339 / 7 üzerinden ulaşabilirsiniz.

Ayrıca, teknik konularda E-Ticaret Destek ekibimize (ETicaretDestek@garantibbva.com.tr) mail atabilirsiniz.

Başarısız işlemde ücret alınacak mı?

Başarısız işlemlerden ücret alınmamaktadır.

Kart bilgileri nerede saklanıyor? Bu bilgilerin 3.şahısların eline geçmesi mümkün mü?

Hassas müşteri bilgileri Garanti Bankası’nın yüksek güvenlikli sunucularında saklanmaktadır. 3. şahısların eline geçmesi mümkün değildir.

Tüm bankaların sanal pos yazılımına entegre olabiliyor mu?

Ek entegrasyona gerek kalmadan akıllı POS yönlendirme hizmetimizi kullanarak, ödeme işlemlerinizi tanımladığınız sanal POS’a yönlendirebilirsiniz.

Ücreti nedir?

Başarılı işlem başına ücretlendirilmektedir. İşlem hacmine göre fiyatlama yapılmaktadır. Satış ekiplerimizden bilgi alabilirsiniz.

Saklanan kartların yönetimi firmada mı, bankada mı oluyor?

Kartları sizin adınıza güvenle saklıyoruz. Saklanan bilgiler onayınız dışında kesinlikle 3. parti ile paylaşılmamaktadır. Saklanan bilgilerin sahipliği tamamen firmanıza aittir, dilediğinizde hizmeti sonlandırabilir ve devir talebinde bulunabilirsiniz.

Garanti kart saklama ile aynı anda farklı firmalardan kart saklama hizmeti alabilir miyiz?

Aynı anda diğer ödeme hizmet sağlayıcıları ile de çalışabilirsiniz. Farklı firmalarda sakladığınız kartlarla işlem yapabilir, aynı anda Garanti’de de kart saklayabilirsiniz.

Destek
Destek

Müşteri Destek Hattı 444 0 339

Garanti BBVA POS çözümlerimiz ile ilgili aklınıza takılan her soru için destek sayfamızı ziyaret edebilir ya da 444 0 339 Üye İşyeri Destek Hattımızdan detaylı bilgi alabilirsiniz.

İletişim
İletişim

Garanti BBVA POS İletişim Adreslerimiz

Raporlamalarla İlgili Destek; Abacus Üye İşyeri Destek
AbacusUyeIsyeriDestek@garantibbva.com.tr
E-Ticaret Ürünleriyle İlgili Teknik Destek; Elektronik Ticaret Destek
eticaret@garanti.com.tr
Başvuru Destek; E-Ticaret Başvuru Destek
ETicaretBasvuru@garantibbva.com.tr
Fiziksel, CepPOS, Retention; Vizyon UIY Destek
vizyonUIYdestek@garantibbva.com.tr
Garantili İşler Login Sonrası Destek
GosasGarantiliIsler@garantibbva.com.tr

Lütfen aramak istediğiniz kelimeyi
arama butonuna basarak söyleyiniz.

Bunu mu demek istediniz?

Yeniden Konuş