İşyerleri için Tedarikçi Ödeme Sistemi Akışı
- Ana firmaların tedarikçilerine ödemelerini gerçekleştirebilmeleri için Garanti BBVA üye işyeri ve Ticari Kart sahibi olması gerekir.
- Ödemeler, her bir tedarikçiye ayrı tahsis edilen Sanal POS'tan geçer. Bu nedenle, ana firmaların birlikte çalıştıkları tedarikçileri şubelerimize yönlendirerek Sanal POS sahibi olmaları sağlanmalıdır.
- Ödemeler, Garanti BBVA Sanal POS Yönetim ekranlarından gerçekleştirilir. Ödeme yapmak için ana firmanın; kredi kartı bilgisi ve sipariş tutarını yazması yeterlidir.
- Ödemeler taksitlendirilebilir ve ticari kartın sunduğu vade seçeneklerinden seçim yapılabilir.
- Gelişmiş raporlama ara yüzü sayesinde ödeme(sipariş) geçmişi istenilen tarih aralığında görüntülenir. İşlem adeti ve tutarı, günlük ve aylık frekanslarda verilir.