Sanal POS Başvuru

Formu

Garanti BBVA’nın üye iş yerine sunduğu Sanal POS ile tanışın

Başvurunuzu web sitemizden tamamlayın, 1.99% komisyon oranı ve ilk yıl ücretsizlik kampanyasından yararlanın!
*1.99% komisyon oranı 3 ay boyunca geçerlidir.

Ana Sayfa Hemen BaşvurSanal POS Başvurusu

Üzgünüz, bu sayfada Internet Explorer desteklenmiyor. Başka bir tarayıcı üzerinden devam edebilirsiniz.

Sanal POS başvurunuza hemen başlayın!

Captcha

E-Ticaret iş yerlerimiz Garanti BBVA Sanal POS ile güvenle ödeme alıyor! İşinizi büyütmek sizden, destek Garanti BBVA Sanal POS’ tan!

  1. Garanti BBVA Sanal POS sisteminde E-Ticaret’te büyümenizi hızlandıracak onlarca markada indirim ve size özel ayrıcalıklar
  2. Ticari kredi kartınız ile en çok alışveriş yaptığınız markalarda ayda 3.000 TL’ye varan bonus ve indirim fırsatı
  3. Milyonlarca Bonus müşterisinin tercihi BonusFlaş’ ta markanızı duyurma imkanı
  4. Güvenli bir link üzerinden uzaktan ödeme alacağınız Kod ile Tahsilat ve E-Ticaret odaklı çözümler
  5. Tek tıkla ödeme almanızı sağlayacak ücretsiz kart saklama hizmetimiz gibi yenilikçi ürünler
  6. Tek ekrandan kolay iade ve gelişmiş raporlama arayüzü
  7. 444 0 339/7 Sanal POS destek hattı ile 7/24 destek

Garanti BBVA Sanal POS Avantajları

Garanti BBVA Sanal POS hizmeti ile online ödemelerinizi daha güvenli ve kolay hale getirebilirsiniz. İşletmeniz için e-ticaret sitesi açabilir ve Garanti Online POS sistemi ile sanal mağazanızı her zaman açık bir satış platformuna çevirebilirsiniz.

E-ticaret sitesine Sanal POS ekleme sayesinde ödeme çeşitliliği sunarak satışlarınızı artırabilirsiniz. Garanti BBVA Sanal POS kullanımı işletmelere aşağıdaki avantajları sağlar:

 
 
Kart Ağı

Visa, Mastercard, American Express Card ve Diners Club logolu kartlara satış yapabilirsiniz.

Bonus, Flexi, Miles&Smiles kredi kartı ve American Express Card sahiplerine taksitli ödeme imkanı sunabilirsiniz

Hızlı İşlem

Sanal POS uygulamaları, kurumsal operasyonlarınıza kolaylık katar. Türkçe arayüze sahip olan sistem sayesinde raporlama işlemlerinizi etkili, hızlı ve detaylı bir şekilde yapabilir, tüm satışlarınızı kolayca takip edebilirsiniz.

Kolay Tahsilat Çözümleri

Garanti Tahsilat Sistemi (GTS) ile düzenli ve toplu tahsilatlarınızı tek tıkla gerçekleştirebilirsiniz. GTS, müşterilerinden kredi kartı ile aylık düzenli ödeme alan ya da yüksek oranda Sanal POS mail order işlemi yapan müşteriler için önerilen bir tahsilat çözümüdür.

Destek

Elektronik Ticaret Yardım Hattı’ndan (0212 444 0 339) 7/24 kesintisiz destek alabilirsiniz.

Müşteri Deneyimi

Sanal POS alışveriş yapmayı pratik ve güvenli hale getirdiği için müşteri deneyimini iyileştirebilirsiniz.

 

İlk Sanal POS'um

Sanal POS Nedir?

Sanal POS sistemi, fiziksel POS cihazlarının alternatifi olarak düşünülebilir. Tüketicinin kredi ya da banka kartına fiziksel erişimin olmadığı; online ve mobil kanallardan veya çağrı merkezi üzerinden gerçekleştirilen alışverişlerde ya da fiziksel POS cihazının taşınmasının zor olduğu saha satışı gibi hizmet noktalarında Sanal POS ödeme sistemleri kullanılır.

Sanal POS ile ödeme işleminde müşterinin kredi kartı ya da banka kartı bilgileri güvenli bir şekilde alınır, alınan bilgiler Sanal POS entegrasyonu aracılığı ile online olarak bankaya aktarılır ve böylece ödeme işlemi tamamlanır. Dijital ödeme noktası olarak değerlendirilen Sanal POS sistemleri, fiziksel POS cihazlarıyla aynı mantıkta çalışır. Aradaki fark şudur; müşteri kartı POS cihazına okutmak yerine kart bilgilerini dijital ekran üzerinden paylaşır ve ürün bedeli satıcının hesabına online olarak aktarılır.

Hemen Başvur
Sanal Pos

Sanal POS Nasıl Çalışır?

İnternet üzerinden satışını yaptığınız ürün ya da hizmetlerin bedelini Sanal POS ile kolaylıkla tahsil edebilirsiniz. Sitenizden alışveriş yapan müşteriler, kart bilgilerini ürün satışının gerçekleştiği internet sayfası üzerinde yer alan ödeme formuna girer ve bu bilgiler online olarak bankaya iletilir. Banka bilgileri provizyona alır. Provizyon, internet üzerinden bankaya iletilen bilgilerin 3. şahısların eline geçmesini önleyen ve bilgilerin güvenli bir şekilde alınmasını sağlayan SSL şifreleme tekniği ile uyumlu bir şekilde çalışan sistemdir.

Garanti BBVA provizyon işlemi sonrası, yapılan Sanal POS tahsilat tutarını müşterinin kredi kartı ya da banka kartı limitinden düşerek üye işyerinin hesabına geçmesini sağlar.

Sanal POS Kurulumu

Sanal POS’unuzu kullanabilmek, Garanti Sanal POS Yönetim Paneli’ne giriş yapabilmek ve tüm satış, iptal ve iade süreçlerinizi yönetebilmeniz için aktivasyon işlemini gerçekleştirmeniz gerekir. Bu işlemi tamamlamanız için başvuru sırasında vermiş olduğunuz e-mail adresinize gönderilen aktivasyon maili içerisinde yer alan adımları takip edebilirsiniz.

Sanal POS entegrasyon dokümanlarına erişmek ve entegrasyon süreciyle ilgili tüm sorularınıza yanıt bulabileceğiniz geliştirici sayfasına ulaşmak için Garanti BBVA Developer Portal’i ziyaret edebilirsiniz.

Sanal POS almak için gerekli şartlara buradan ulaşabilirsiniz.

Garanti Tahsilat Sistemi
 

SANAL POS Başvurusu
Sıkça Sorulan Sorular

SANAL POS
Sıkça Sorulan Sorular

Sanal POS alma şartları nelerdir?

Sanal POS almak için gereken şartların başında üye işyeri olma koşulu gelmektedir. Üye İşyeri olmanız durumunda sanal POS almak için gerekli şartları hızlı ve kolay bir şekilde yerine getirebilirsiniz.

Nitekim Sanal POS için gerekli evraklar Üye İşyeri sözleşmesi ve Sanal POS başvuru belgesinden meydana gelmektedir. Bu belgeleri tamamladıktan sonra Sanal POS almak için gerekli şartları yerine getirmiş olursunuz. Ardından şubemizden hızlıca Sanal POS başvurunuzu yapabilirsiniz.

Sanal Pos başvurusu nasıl yapılır?

Sanal POS başvurunuzu size en yakın Garanti BBVA şubesini ziyaret ederek, web sitemiz üzerinden veya Garanti BBVA mobil/internet şubesi üzerinden başvuru formunu doldurarak tamamlayabilirsiniz.

Sanal POS ücretleri nelerdir?

Garanti BBVA Sanal POS sisteminde standart olarak tek bir ücretlendirme yapısı bulunmaktadır. Yıllık paket olarak Sanal POS fiyatlarımız 2499 TL’dir. Bu paket kapsamında ödenen Sanal POS ücretine Sanal POS, Garanti Tahsilat Sistemi, Ortak Ödeme Sayfası, 3D Secure ve Multicurrency ürünleri dahil edilmektedir.

Sanal POS başvurusu nasıl takip edilir?

Sanal POS başvuru takibini yapabilmek için şubelerimizden bilgi alabilirsiniz.

Sanal POS taksitli işlemlere nasıl açtırılır?

Sanal POS ödeme sistemlerinde taksitli ödeme almanız mümkün olmaktadır. Sanal POS ile taksitli ödeme almak için gerekli işlemleri başlatması adına şubenize bilgi vermeniz yeterlidir.

3D secure uygulaması nedir?

Sanal POS çözümleri arasında bulunan 3D secure uygulaması hem kart sahibi hem de iş yerine fayda sağlamaktadır. Mevcut kart bilgilerini koruması ve 3D secure şifresinin sadece kart sahibine gitmesi kart sahibine faydaları arasındadır. Gelen bu şifre ile 3D secure ile işlem yapan kişinin gerçek kart sahibi olma imkanı sağlanır. Böylece Sanal POS ödeme sisteminde iş yeri, kart sahibini doğruladığı için kendisini terz ibraza karşı korumuş olur.

Garanti BBVA POS müşteri hizmetlerine nasıl ulaşabilirim?

Garanti BBVA Sanal POS ücretlerinden kuruluma kadar tüm süreç ile ilgili sorularınız için 444 0 339 numarasından 7/24 müşteri hizmetlerimize ulaşım sağlayabilirsiniz. Sanal POS kullanımı hakkındaki sorularınız için dilerseniz en yakın şubemizi ziyaret ederek de destek alabilirsiniz.

Garanti BBVA Sanal POS’u ile yurtdışı kartlar ile hangi para birimleri kullanılarak işlem yapılabilir?

Garanti BBVA Sanal POS, TL dışında USD, EUR, GBP, JPY, RUB, AED, SAR para birimlerini desteklemektedir.

Sanal POS aktivasyonumu nasıl tamamlarım?

Sanal POS’unuzu kullanabilmek ve tüm satış, iade ve iptal süreçlerini yönetebilmeniz için aktivasyon işlemini tamamlamanız gerekir.

Aktivasyon işlemiyle ilgili detaylı anlatıma linkten erişebilirsiniz.

Sanal POS entegrasyonumu nasıl gerçekleştiririm?

Sanal POS entegrasyon dokümanlarına erişmek ve teknik konularda destek almak için Garanti BBVA Geliştirici Portal’i ziyaret edebilirsiniz.

Kurulumdan entegrasyona teknik süreçlerle ilgili tüm sorularınız için E-Ticaret Destek ekibimize 444 0 339/7 numaralı hattan ulaşabilir veya eticaretdestek@garantibbva.com.tr adresine e-posta gönderebilirsiniz.

Sanal Pos başvuru süreci ne kadar sürer?

Sanal POS başvurularınızı web sitemiz üzerinden veya Garanti BBVA mobil/internet şubesi üzerinden başvuru formunu doldurarak çok hızlı bir şekilde tamamlayabilirsiniz. Tüm bilgileri eksiksiz temin etmeniz durumunda ortalama 2 gün içinde başvurunuz sonuçlandırılacak ve size SMS ile bilgilendirme sağlanacaktır. Ayrıca, Sanal POS başvurularınızın takibini Garanti BBVA mobil/internet şube üzerinden yapabilirsiniz.

Sanal Pos başvurusu için hangi adımları izlemeliyim?

Garanti BBVA'dan Sanal POS sahibi olmak için "Üye İşyeri Sözleşmesini" imzalayarak üye işyerimiz olmalısınız. Sanal POS başvuru formunu size en yakın Garanti BBVA şubesine giderek veya web sitemiz üzerinden veya Garanti BBVA mobil/internet şubesi üzerinden doldurmalısınız. Güvenli bir web sitesi üzerinden satış yaptığınıza ve yasal düzenlemeler çerçevesinde satışı yasaklanmış ürünlerin ticaretini yapmadığınıza emin olmalısınız. Başvurunuz, politikalarımız gereğince değerlendirilecek ve size en kısa zamanda bilgilendirme sağlanacaktır.

Kimler Sanal Pos alabilir?

Sanal POS sahibi olacak işletmeler; online satış sitesi, müşteri bilgilerinin korunması ve sanal güvenliğin sağlanması için SSL sertifikasına sahip olmalıdır. Sanal POS alabilmek için önemli bir diğer kriter de online satış sitesinde ürünlerin hazır bulunması gerektiğidir. Site içinde satışa sunulan bir ürün görünmüyorsa işletmenin Sanal POS başvurusu olumsuz değerlendirilir. Ayrıca sanal mağazada iptal/iade gibi genel politikaları içeren Mesafeli Satış Sözleşmesi, Hizmet Sözleşmesi gibi sözleşmeler yer almalıdır.

Sanal Pos başvurusu için gerekli belgeler nelerdir?

Sanal POS almak için Garanti BBVA müşterisi olunmalı ve Üye İşyeri Sözleşmesi imzalanmalıdır. Ek olarak, Şahıs ya da ortaklı işletmeler nufüs cüzdanı fotokopisi, vergi levhası, ortaklık sözleşmesi ve imza sirküleri beyan etmelidir. Ticari ortaklı işletmeler ise vergi levhası, ticaret sicil gazetesinin fotokopisi ve imza sirküleri beyan etmeldir.

Sanal Pos hizmetini nasıl iptal edebilirim?

Sanal POS kapatma talebinizi şubenize iletebilirsiniz.

Sanal Pos başvurum ne zaman sonuçlanır?

Sanal POS başvurunuz ortalama 2 gün içerisinde sonuçlanmaktadır.

Sanal Pos başvuru sonucumu nasıl öğrenebilirim?

Sanal POS başvurularınızın takibini Garanti BBVA mobil/internet şube üzerinden yapabilirsiniz. Ayrıca, Sanal POS başvurunuzun sonucu için size SMS ile bilgilendirme sağlanmaktadır.

Sanal POS nedir?

Sanal POS, internet üzerinden kredi ve banka kartıyla ödeme almayı sağlayan güvenli bir ödeme yöntemidir. Online ödeme sistemleri arasında yer alan sanal POS sistemleri fiziksel POS cihazlarına alternatif olarak geliştirilmiştir. Özellikle fiziksel POS cihazlarının kullanılmasının zor olduğu durumlarda sanal POS çözümleri devreye girer, ödemelerin hızlı ve güvenli yapılmasını sağlar. Her ne kadar genel olarak e-ticaret sanal POS ile ilişkilendirilse de kullanım alanı sektör bazında oldukça geniştir.. Garanti BBVA Sanal POS sisteminin sunduğu faydalar ile 7/24 satış yapabilir, böylece hem müşteri sayınızı hem de cironuzu artırma şansı yakalayabilirsiniz.

Sanal POS Nasıl Çalışır?

Garanti BBVA Sanal POS, işyerlerimizin seçimine bağlı olarak çeşitli şekillerde entegre edilebilir. Sanal POS entegrasyonu seçilen platforma uygun olarak gerçekleştirilir. Entegrasyon dokümanlarımız ile seçmiş olduğunuz platforma uygun olarak hızlıca entegre işlemini tamamlayabilirsiniz. Dolayısıyla online POS kullanımınızı Garanti BBVA Sanal POS hızlı, kolay ve etkili bir şekilde yapabilirsiniz.

Sanal POS nasıl alınır?

Başvurunuzu Şubelerimizden ya da web sitemiz üzerinden hızlıca yapabilirsiniz.

Sanal POS ücretleri nelerdir?

Garanti BBVA Sanal POS sisteminde standart olarak tek bir ücretlendirme yapısı bulunmaktadır. Yıllık paket olarak Sanal POS fiyatlarımız 2499 TL’dir. Bu paket kapsamında ödenen Sanal POS ücretine Sanal POS, Garanti Tahsilat Sistemi, Ortak Ödeme Sayfası, 3D Secure ve Multicurrency ürünleri dahil edilmektedir.

Sanal POS taksitli işlemlere nasıl açtırılır?

Sanal POS ödeme sistemlerinde taksitli ödeme almanız mümkün olmaktadır. Sanal POS ile taksitli ödeme almak için gerekli işlemleri başlatması adına şubenize bilgi vermeniz yeterlidir.

3D Secure Uygulaması Nedir?

Sanal POS çözümleri arasında bulunan 3D secure uygulaması hem kart sahibi hem de iş yerine fayda sağlamaktadır. Mevcut kart bilgilerini koruması ve 3D secure şifresinin sadece kart sahibine gitmesi kart sahibine faydaları arasındadır. Gelen bu şifre ile 3D secure ile işlem yapan kişinin gerçek kart sahibi olma imkanı sağlanır. Böylece Sanal POS ödeme sisteminde iş yeri, kart sahibini doğruladığı için kendisini terz ibraza karşı korumuş olur.

Garanti BBVA POS Müşteri Hizmetlerine Nasıl Ulaşabilirim?

Garanti BBVA Sanal POS ücretlerinden kuruluma kadar tüm süreç ile ilgili sorularınız için 444 0 339 numarasından 7/24 müşteri hizmetlerimize ulaşım sağlayabilirsiniz. Sanal POS kullanımı hakkındaki sorularınız için dilerseniz en yakın şubemizi ziyaret ederek de destek alabilirsiniz

Sanal POS almak için gerekli şartlar nelerdir?

Sanal POS kurulumu için Garanti BBVA internet sitesinden ya da fiziksel şubelerden başvuru yapılmalıdır. Başvuru sırasında işyerlerinin Sanal POS entegrasyonu için aşağıdaki kriterleri sağlaması gerekir:

İşletmenin online satış sitesi, müşteri bilgilerinin korunması ve sanal güvenliğin sağlanması için SSL sertifikasına sahip olmalıdır. Sanal POS oluşturma için önemli bir diğer kriterde online satış sitesinde ürünlerin hazır bulunması gerekir. Site içinde satışa sunulan bir ürün görünmüyorsa başvurunuz olumsuz değerlendirilir.

İşletmenin sanal mağazasında iptal/iade gibi genel politikasını içeren Mesafeli Satış Sözleşmesi, Hizmet Sözleşmesi gibi sözleşmeler yer almalıdır.

Ayrıca başvuru için işletme aşağıdaki belgeleri de sağlamalıdır:

Şahıs ya da ortaklı işletmeler:

  • Nüfus cüzdanı fotokopisi,
  • Vergi levhası,
  • Ortaklık Sözleşmesi
  • İmza sirküleri.

Ticari ortaklı işletmeler:

  • Vergi levhası,
  • Ticaret sicil gazetesinin fotokopisi,
  • İmza sirküleri.

Sanal POS Taksitli İşlemlere Nasıl Açtırılır?

Sanal POS taksitli işlemler için 444 0 339 POS Destek Hattı’nı arayabilir ya da en yakın Garanti BBVA şubesi ile görüşebilirsiniz.

Garanti BBVA Sanal POS’ u ile Yurtdışı Kartlardan Hangi Para Birimleri Kullanılarak İşlem Yapılabilir?

Garanti BBVA Sanal POS, TL dışında USD, EUR, GBP, JPY, RUB, AED, SAR para birimlerini desteklemektedir.

Sanal POS aktivasyonumu nasıl tamamlarım?

Sanal POS’unuzu kullanabilmek ve tüm satış, iade ve iptal süreçlerini yönetebilmeniz için aktivasyon işlemini tamamlamanız gerekir.

Aktivasyon işlemiyle ilgili detaylı anlatıma linkten erişebilirsiniz.

Sanal POS entegrasyonumu nasıl gerçekleştiririm?

Sanal POS entegrasyon dokümanlarına erişmek ve teknik konularda destek almak için Garanti BBVA Geliştirici Portal’i ziyaret edebilirsiniz.

Kurulumdan entegrasyona teknik süreçlerle ilgili tüm sorularınız için E-Ticaret Destek ekibimize 444 0 339/7 numaralı hattan ulaşabilir veya eticaretdestek@garantibbva.com.tr adresine e-posta gönderebilirsiniz.

Hazır e-ticaret altyapısı nedir?

İnternet üzerinden hızlı, kolay ve güvenilir satışlar gerçekleştirmenizi sağlayan çözümlerdir.

Garanti BBVA Sanal POS e-ticaret altyapılarından hangileri ile entegredir?

Altyapı sağlayıcılarımıza ulaşmak için lütfen tıklayınız.

Kullandığım hazır e-ticaret altyapı sağlayıcısında Garanti BBVA Sanal POS bulunmuyor. Ne yapmalıyım?

Kullandığınız hazır e-ticaret altyapı sağlayıcınızın iletişim bilgilerini bizimle paylaşabilirsiniz. İletişim bilgilerini paylaşmak için tıklayınız.

Garanti BBVA Sanal POS Özellikleri

Kod ile Tahsilat

Sanal POS altyapısı ile çalışan kod ile tahsilat özelliği sayesinde uzaktan tahsilat yapmak isteyen işyerleri işlemlerini güvenle gerçekleştirebilir.

Detaylı Bilgi

 

Hemen Başvur
Sanal Pos

Garanti BBVA Sanal POS Özellikleri

Tedarikçi Ödeme Sistemi

Garanti BBVA Tedarikçi Ödeme Sistemi, tek bir platformdan tüm tedarikçilerinize ödemelerinizi yapabilmenin hızlı ve güvenli yoludur. Ödemelerde taksit ve bonus kullanımı imkanı sunar, gelişmiş raporlama ara yüzü ile ödemelerinizi sizn yerinize takip eder.
Detaylı Bİlgi

Hemen Başvur
 
Mobil Yazarkasa POS Cihazı

Garanti BBVA Sanal POS Özellikleri

Ortak Ödeme Sayfası

Ödeme sayfasını kendi internet sitesinde barındırmak istemeyen ve teknik imkansızlıklar nedeniyle kendi ödeme sayfasını yapamayan işletmeler, Ortak Ödeme Sayfası özelliğinden faydalanabilir.

Detaylı Bilgi

 

Hemen Başvur
Sanal Pos

Garanti BBVA Sanal POS Özellikleri

GarantiPay

Garanti BBVA üyeleri GarantiPay ile kart bilgisi vermeden işlemlerini kolayca yapabilir.
Detaylı Bilgi

Hemen Başvur
 
Mobil Yazarkasa POS Cihazı

Garanti BBVA Sanal POS Özellikleri

Cirom Güvende

Garanti BBVA POS hizmeti, 3D Secure adımı olmadan müşterilerine daha hızlı ve güvenli ödeme deneyimi sunar.

Detaylı Bilgi

 

Hemen Başvur
Sanal Pos

Garanti BBVA Sanal POS Özellikleri

Kart Saklama

Garanti BBVA POS, kredi ve banka kartı sahiplerinin bilgilerini kaydeden güvenli bir servistir.
Detaylı Bilgi

Hemen Başvur
 
Mobil Yazarkasa POS Cihazı

Garanti BBVA Sanal POS Özellikleri

Pazaryeri Ödeme ve Para Dağıtımı Altyapısı

Pazaryeri Altyapısı ile tek bir entegrasyonla satıcılarınızın ödemelerini kendi anlaşmalı olduğunuz banka poslarını kullanarak alabilir, karşılıklı anlaştığınız çalışma koşullarına göre satıcıların hak ediş ödemelerini otomatik olarak dağıtabilirsiniz.

Detaylı Bilgi

 

Hemen Başvur
Sanal Pos

Garanti BBVA Sanal POS Özellikleri

Ödeme Geçidi

Ödeme Geçidi ile tüm e-ticaret ürünlerinizi ve POS’larınızı tek bir noktadan yönetebilir, ödeme geçidinizde geçen işlemlerin ortak raporlamasından yaralanabilirsiniz.
Detaylı Bilgi

Hemen Başvur
 
Ödeme Geçidi

Lütfen aramak istediğiniz kelimeyi
arama butonuna basarak söyleyiniz.

Bunu mu demek istediniz?

Yeniden Konuş