Sanal POS Başvurusu

Başvurunuzu web sitemizden tamamlayın, 2,09% komisyon oranı ve ilk yıl ücretsizlik kampanyasından yararlanın!

*%2.09 komisyonu 3 ay boyunca ve her ay toplam 3 milyon TL'ye kadar geçerlidir. 3 milyon TL üzeri işlemler için %2.69 komisyon oranı yansıtılır.

Ana Sayfa Hemen BaşvurSanal POS Başvurusu

Üzgünüz, bu sayfada Internet Explorer desteklenmiyor. Başka bir tarayıcı üzerinden devam edebilirsiniz.

Sanal POS başvurunuza hemen başlayın!

Captcha

E-Ticaret iş yerlerimiz Garanti BBVA Sanal POS ile güvenle ödeme alıyor! İşinizi büyütmek sizden, destek Garanti BBVA Sanal POS’ tan!

  1. Garanti BBVA Sanal POS sisteminde E-Ticaret’te büyümenizi hızlandıracak onlarca markada indirim ve size özel ayrıcalıklar
  2. Ticari kredi kartınız ile en çok alışveriş yaptığınız markalarda ayda 3.000 TL’ye varan bonus ve indirim fırsatı
  3. Milyonlarca Bonus müşterisinin tercihi BonusFlaş’ ta markanızı duyurma imkanı
  4. Güvenli bir link üzerinden uzaktan ödeme alacağınız Kod ile Tahsilat ve E-Ticaret odaklı çözümler
  5. Tek tıkla ödeme almanızı sağlayacak ücretsiz kart saklama hizmetimiz gibi yenilikçi ürünler
  6. Tek ekrandan kolay iade ve gelişmiş raporlama arayüzü
  7. 444 0 339/7 Sanal POS destek hattı ile 7/24 destek

Garanti BBVA Sanal POS ile satışlarınızı nasıl artırırsınız?

7/24 Açık Mağaza: Sanal POS sayesinde, müşterilerinize günün her saati alışveriş yapma imkânı tanıyarak satış potansiyelinizi yükseltebilirsiniz.

Geniş Ödeme Seçenekleri: Visa, Mastercard, American Express, Diners Club ve Troy logolu kartlarla ödeme kabul edebilir; USD, EUR, GBP, JPY, RUB, AED ve SAR gibi farklı para birimlerinde işlem yaparak yurt dışı satışlarınızı destekleyebilirsiniz.

Bonus Programı: 15 milyondan fazla Bonus müşterisine ulaşarak, müşterilerinize Bonus kazandırabilir ve taksitli ödeme imkânı sunabilirsiniz.

Güvenli ve Kolay Ödeme: Güvenli ödeme altyapısı sayesinde, müşterilerinizin alışveriş deneyimini iyileştirerek müşteri memnuniyetini artırabilirsiniz.

Detaylı Raporlama: Satışlarınızı ve siparişlerinizi detaylı raporlama arayüzü üzerinden takip ederek, iş stratejilerinizi veriye dayalı olarak geliştirebilirsiniz.

SANAL POS Başvurusu
Sıkça Sorulan Sorular

Sanal POS alma şartları nelerdir?

Sanal POS almak için gereken şartların başında üye işyeri olma koşulu gelmektedir. Üye İşyeri olmanız durumunda sanal POS almak için gerekli şartları hızlı ve kolay bir şekilde yerine getirebilirsiniz.

Nitekim Sanal POS için gerekli evraklar Üye İşyeri sözleşmesi ve Sanal POS başvuru belgesinden meydana gelmektedir. Bu belgeleri tamamladıktan sonra Sanal POS almak için gerekli şartları yerine getirmiş olursunuz. Ardından şubemizden hızlıca Sanal POS başvurunuzu yapabilirsiniz.

Sanal POS başvurusu nasıl yapılır?

Garanti BBVA'dan Sanal POS sahibi olmak için "Üye İşyeri Sözleşmesini" imzalayarak üye işyerimiz olmalısınız. Sanal POS başvuru formunu size en yakın Garanti BBVA şubesine giderek veya web sitemiz üzerinden veya Garanti BBVA mobil/internet şubesi üzerinden doldurmalısınız. Güvenli bir web sitesi üzerinden satış yaptığınıza ve yasal düzenlemeler çerçevesinde satışı yasaklanmış ürünlerin ticaretini yapmadığınıza emin olmalısınız. Başvurunuz, politikalarımız gereğince değerlendirilecek ve size en kısa zamanda bilgilendirme sağlanacaktır.

Sanal POS başvurusu nasıl takip edilir?

Sanal POS başvuru takibini yapabilmek için şubelerimizden bilgi alabilirsiniz.

Sanal POS taksitli işlemlere nasıl açtırılır?

Sanal POS ödeme sistemlerinde taksitli ödeme almanız mümkün olmaktadır. Sanal POS ile taksitli ödeme almak için gerekli işlemleri başlatması adına şubenize bilgi vermeniz yeterlidir.

Sanal POS başvuru süreci ne kadar sürer?

Sanal POS başvurularınızı web sitemiz üzerinden veya Garanti BBVA mobil/internet şubesi üzerinden başvuru formunu doldurarak çok hızlı bir şekilde tamamlayabilirsiniz. Tüm bilgileri eksiksiz temin etmeniz durumunda ortalama 2 gün içinde başvurunuz sonuçlandırılacak ve size SMS ile bilgilendirme sağlanacaktır. Ayrıca, Sanal POS başvurularınızın takibini Garanti BBVA mobil/internet şube üzerinden yapabilirsiniz.

Kimler Sanal POS alabilir?

Sanal POS sahibi olacak işletmeler; online satış sitesi, müşteri bilgilerinin korunması ve sanal güvenliğin sağlanması için SSL sertifikasına sahip olmalıdır. Sanal POS alabilmek için önemli bir diğer kriter de online satış sitesinde ürünlerin hazır bulunması gerektiğidir. Site içinde satışa sunulan bir ürün görünmüyorsa işletmenin Sanal POS başvurusu olumsuz değerlendirilir. Ayrıca sanal mağazada iptal/iade gibi genel politikaları içeren Mesafeli Satış Sözleşmesi, Hizmet Sözleşmesi gibi sözleşmeler yer almalıdır.

Sanal POS başvurusu için gerekli belgeler nelerdir?

Sanal POS almak için Garanti BBVA müşterisi olunmalı ve Üye İşyeri Sözleşmesi imzalanmalıdır. Ek olarak, Şahıs ya da ortaklı işletmeler nufüs cüzdanı fotokopisi, vergi levhası, ortaklık sözleşmesi ve imza sirküleri beyan etmelidir. Ticari ortaklı işletmeler ise vergi levhası, ticaret sicil gazetesinin fotokopisi ve imza sirküleri beyan etmeldir.

Sanal POS hizmetini nasıl iptal edebilirim?

Sanal POS kapatma talebinizi şubenize iletebilirsiniz.

Sanal POS başvuru sonucumu nasıl öğrenebilirim?

Sanal POS başvurularınızın takibini Garanti BBVA mobil/internet şube üzerinden yapabilirsiniz. Ayrıca, Sanal POS başvurunuzun sonucu için size SMS ile bilgilendirme sağlanmaktadır.

Lütfen aramak istediğiniz kelimeyi
arama butonuna basarak söyleyiniz.

Bunu mu demek istediniz?

Yeniden Konuş

POS’unuzla ilgili her şey artık
Garanti BBVA CepPOS’ta!

Garanti BBVA POS’larınızdan geçen tüm işlemleri, hesabınıza geçen ve geçecek tutarları tek uygulamadan takip edebilir, size özel sunulan kampanyalara katılabilir ve yeni nesil ödeme teknolojilerinden yararlanarak, temassız işlem limitine takılmadan hızlı ve güvenli bir şekilde ödeme alabilirsiniz.