Üye İş Yeri Sanal POS Başvuru Formu

Garanti BBVA’nın üye iş yerine sunduğu Sanal POS çözümleri ile tanışın

Başvurunuzu web sitemizden tamamlayın, 1.99% komisyon oranı ve ilk yıl ücretsizlik kampanyasından yararlanın!
*1.99% komisyon oranı 6 ay boyunca geçerlidir.

Ana Sayfa Hemen BaşvurSanal POS Başvurusu

Üzgünüz, bu sayfada Internet Explorer desteklenmiyor. Başka bir tarayıcı üzerinden devam edebilirsiniz.

Sanal POS başvurunuza hemen başlayın!

Captcha

E-Ticaret iş yerlerimiz Garanti BBVA Sanal POS ile güvenle ödeme alıyor! İşinizi büyütmek sizden, destek Garanti BBVA Sanal POS’ tan!

  1. Garanti BBVA Sanal POS sisteminde E-Ticaret’te büyümenizi hızlandıracak onlarca markada indirim ve size özel ayrıcalıklar
  2. Ticari kredi kartınız ile en çok alışveriş yaptığınız markalarda ayda 3.000 TL’ye varan bonus ve indirim fırsatı
  3. Milyonlarca Bonus müşterisinin tercihi BonusFlaş’ ta markanızı duyurma imkanı
  4. Güvenli bir link üzerinden uzaktan ödeme alacağınız Kod ile Tahsilat ve E-Ticaret odaklı çözümler
  5. Tek tıkla ödeme almanızı sağlayacak ücretsiz kart saklama hizmetimiz gibi yenilikçi ürünler
  6. Tek ekrandan kolay iade ve gelişmiş raporlama arayüzü
  7. 444 0 339/7 Sanal POS destek hattı ile 7/24 destek

Sanal POS Başvurusu Sıkça Sorulan Sorular

Sanal POS alma şartları nelerdir?

Sanal POS almak için gereken şartların başında üye işyeri olma koşulu gelmektedir. Üye İşyeri olmanız durumunda sanal POS almak için gerekli şartları hızlı ve kolay bir şekilde yerine getirebilirsiniz.

Nitekim Sanal POS için gerekli evraklar Üye İşyeri sözleşmesi ve Sanal POS başvuru belgesinden meydana gelmektedir. Bu belgeleri tamamladıktan sonra Sanal POS almak için gerekli şartları yerine getirmiş olursunuz. Ardından şubemizden hızlıca Sanal POS başvurunuzu yapabilirsiniz.

Sanal Pos başvurusu nasıl yapılır?

Sanal POS başvurunuzu size en yakın Garanti BBVA şubesini ziyaret ederek, web sitemiz üzerinden veya Garanti BBVA mobil/internet şubesi üzerinden başvuru formunu doldurarak tamamlayabilirsiniz.

Sanal POS ücretleri nelerdir?

Garanti BBVA Sanal POS sisteminde standart olarak tek bir ücretlendirme yapısı bulunmaktadır. Yıllık paket olarak Sanal POS fiyatlarımız 2499 TL’dir. Bu paket kapsamında ödenen Sanal POS ücretine Sanal POS, Garanti Tahsilat Sistemi, Ortak Ödeme Sayfası, 3D Secure ve Multicurrency ürünleri dahil edilmektedir.

Sanal POS başvurusu nasıl takip edilir?

Sanal POS başvuru takibini yapabilmek için şubelerimizden bilgi alabilirsiniz.

Sanal POS taksitli işlemlere nasıl açtırılır?

Sanal POS ödeme sistemlerinde taksitli ödeme almanız mümkün olmaktadır. Sanal POS ile taksitli ödeme almak için gerekli işlemleri başlatması adına şubenize bilgi vermeniz yeterlidir.

3D secure uygulaması nedir?

Sanal POS çözümleri arasında bulunan 3D secure uygulaması hem kart sahibi hem de iş yerine fayda sağlamaktadır. Mevcut kart bilgilerini koruması ve 3D secure şifresinin sadece kart sahibine gitmesi kart sahibine faydaları arasındadır. Gelen bu şifre ile 3D secure ile işlem yapan kişinin gerçek kart sahibi olma imkanı sağlanır. Böylece Sanal POS ödeme sisteminde iş yeri, kart sahibini doğruladığı için kendisini terz ibraza karşı korumuş olur.

Garanti BBVA POS müşteri hizmetlerine nasıl ulaşabilirim?

Garanti BBVA Sanal POS ücretlerinden kuruluma kadar tüm süreç ile ilgili sorularınız için 444 0 339 numarasından 7/24 müşteri hizmetlerimize ulaşım sağlayabilirsiniz. Sanal POS kullanımı hakkındaki sorularınız için dilerseniz en yakın şubemizi ziyaret ederek de destek alabilirsiniz.

Garanti BBVA Sanal POS’u ile yurtdışı kartlar ile hangi para birimleri kullanılarak işlem yapılabilir?

Garanti BBVA Sanal POS, TL dışında USD, EUR, GBP, JPY, RUB, AED, SAR para birimlerini desteklemektedir.

Sanal POS aktivasyonumu nasıl tamamlarım?

Sanal POS’unuzu kullanabilmek ve tüm satış, iade ve iptal süreçlerini yönetebilmeniz için aktivasyon işlemini tamamlamanız gerekir.

Aktivasyon işlemiyle ilgili detaylı anlatıma linkten erişebilirsiniz.

Sanal POS entegrasyonumu nasıl gerçekleştiririm?

Sanal POS entegrasyon dokümanlarına erişmek ve teknik konularda destek almak için Garanti BBVA Geliştirici Portal’i ziyaret edebilirsiniz.

Kurulumdan entegrasyona teknik süreçlerle ilgili tüm sorularınız için E-Ticaret Destek ekibimize 444 0 339/7 numaralı hattan ulaşabilir veya eticaretdestek@garantibbva.com.tr adresine e-posta gönderebilirsiniz.

Sanal Pos başvuru süreci ne kadar sürer?

Sanal POS başvurularınızı web sitemiz üzerinden veya Garanti BBVA mobil/internet şubesi üzerinden başvuru formunu doldurarak çok hızlı bir şekilde tamamlayabilirsiniz. Tüm bilgileri eksiksiz temin etmeniz durumunda ortalama 2 gün içinde başvurunuz sonuçlandırılacak ve size SMS ile bilgilendirme sağlanacaktır. Ayrıca, Sanal POS başvurularınızın takibini Garanti BBVA mobil/internet şube üzerinden yapabilirsiniz.

Sanal Pos başvurusu için hangi adımları izlemeliyim?

Garanti BBVA'dan Sanal POS sahibi olmak için "Üye İşyeri Sözleşmesini" imzalayarak üye işyerimiz olmalısınız. Sanal POS başvuru formunu size en yakın Garanti BBVA şubesine giderek veya web sitemiz üzerinden veya Garanti BBVA mobil/internet şubesi üzerinden doldurmalısınız. Güvenli bir web sitesi üzerinden satış yaptığınıza ve yasal düzenlemeler çerçevesinde satışı yasaklanmış ürünlerin ticaretini yapmadığınıza emin olmalısınız. Başvurunuz, politikalarımız gereğince değerlendirilecek ve size en kısa zamanda bilgilendirme sağlanacaktır.

Kimler Sanal Pos alabilir?

Sanal POS sahibi olacak işletmeler; online satış sitesi, müşteri bilgilerinin korunması ve sanal güvenliğin sağlanması için SSL sertifikasına sahip olmalıdır. Sanal POS alabilmek için önemli bir diğer kriter de online satış sitesinde ürünlerin hazır bulunması gerektiğidir. Site içinde satışa sunulan bir ürün görünmüyorsa işletmenin Sanal POS başvurusu olumsuz değerlendirilir. Ayrıca sanal mağazada iptal/iade gibi genel politikaları içeren Mesafeli Satış Sözleşmesi, Hizmet Sözleşmesi gibi sözleşmeler yer almalıdır.

Sanal Pos başvurusu için gerekli belgeler nelerdir?

Sanal POS almak için Garanti BBVA müşterisi olunmalı ve Üye İşyeri Sözleşmesi imzalanmalıdır. Ek olarak, Şahıs ya da ortaklı işletmeler nufüs cüzdanı fotokopisi, vergi levhası, ortaklık sözleşmesi ve imza sirküleri beyan etmelidir. Ticari ortaklı işletmeler ise vergi levhası, ticaret sicil gazetesinin fotokopisi ve imza sirküleri beyan etmeldir.

Sanal Pos hizmetini nasıl iptal edebilirim?

Sanal POS kapatma talebinizi şubenize iletebilirsiniz.

Sanal Pos başvurum ne zaman sonuçlanır?

Sanal POS başvurunuz ortalama 2 gün içerisinde sonuçlanmaktadır.

Sanal Pos başvuru sonucumu nasıl öğrenebilirim?

Sanal POS başvurularınızın takibini Garanti BBVA mobil/internet şube üzerinden yapabilirsiniz. Ayrıca, Sanal POS başvurunuzun sonucu için size SMS ile bilgilendirme sağlanmaktadır.

Lütfen aramak istediğiniz kelimeyi
arama butonuna basarak söyleyiniz.

Bunu mu demek istediniz?

Yeniden Konuş